Kumaş pazarı

çoraplar

Geçen hafta bendeniz beklenmedik bir anda işsiz güçsüz kalınca arkadaşım Damla beni Fikirtepe’deki kumaş pazarına götürdü. O sırada bir iki kare fotoğraf çekme fırsatım oldu. Satıcılar fotoğraflanmaktan çok hoşlanırken bazı müşteriler oldukça tedirgindi. Özellikle kara çarşaflı bazı kadınların fotoğrafın günah olduğunu söylemesi beni benden aldı. Bu dogmalar beni oldum olası güldürmüştür. O zaman televizyon da günah ve sabahları bayıla bayıla izlediğiniz kadın programları da!

Bir Cevap Yazın

